суббота, 2 апреля 2016 г.

Рефлексія 9 модуль

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо планування роботи, ролі диференціації.
Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.

 Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних.

А саме:

Вчитель уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;

В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру:

Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий